24 augusti 2009

I don't shine if you don't shine

Praktiken går bra.. är redigt trött idag faktiskt! Jag har spänningshuvudvärk och grejer så försöker ta det lugnt här i soffan.
Idag så kom det en tjej som jag aldrig träffat förut, Caroline heter hon. Hon sommarjobbar på kyrkogården och så hade hon 2veckor kvar eller något att jobba. Hon är en väldigt trevlig och söt liten dam. Vi fick använda trädgårdstraktorn idag för att "plöja" grusgångarna. Det var faktiskt roligt =) Eller ja, roligare än det andra man kan få göra. Så tiden gick ganska fort idag på jobbet! Men vi hann inte klart med gångarna riktigt så det blir att fortsätta imorgon med.. och bla bla bla? Ja, jag förstår. Jag har fått bonnebränna, fräckt va? =) Jag ska försöka ta lite bilder på kyrkogården så ni får se hur det ser ut. Nu ska jag vila lite.. är dötrött!

Ni får alla ha en bra dag och grattis alla Bartolomeus på namnsdagen!
//Alexandra

Inga kommentarer: