11 augusti 2009

Sista veckan!

Nu är det sista sommarlovsveckan. Och den ska jag spendera med det bästa! Idag tvättade jag upp alla mina kläder, skönt! Och imorgon ska jag vara med Miranda =) Hon kommer hit med Taosan över dagen. På onsdag ska jag vara med Miranda igen och då ska vi iväg och bli fotograferade. Ni vet, Modelhouse, Modellab eller dylikt som man blir kontaktad av titt som tätt. Nu har båda ringt varav Modelhouse har ringt 2ggr så man får väl dra sig dit då, man får ju trotts allt ett gratis kort ^^ Innan fotograferingen ska vi vela runt i Göteborg och kolla i olika Second hand butiker. Jag gillar faktiskt Second hand, man kan hitta mycket fräckt där som man kan mixa med nya detaljer osv ^^ Det är så jag, nytt och gammalt tillsammans.
Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra på torsdag, men de kan vi ta senare ;P



Nu ska jag sova gott folk! Ha det så gott allihop =)

//Alexandra

1 kommentar:

simone sa...

Låter supermysigt det där! hoppas du får ett riktigt smäxigt kort nu, ut med asset ;) Second hand is the shit! :D