21 augusti 2009

Blond Vs. Chokladbrunt

Jag vet inte alls hur jag vill färga mitt hår! Jag vill hemskt gärna gå till min underbara frisör Roger, Men han är ju så enormt dyr.. men iofs är han värd varenda krona för han gör konst av ens hår!

Men jag vill antingen bli blond igen eller färga mitt hår i en mörkare färg; typ chokladbrunt.

Lägg gärna en röst =)

Bild 1, Brunt hår med slingor i koppar och lila (ska inte ha slingor denna gång)



Bild 2, Blont med mörkblonda slingor om vartannat.




Haha, jag vet jag ser ut som ett knäckebröd, men jag hade denna bilden och massa fyllebilder att välja på >.< Tragiskt nog.


Hoppas att jag kan få lite hjälp =)
Tack på förhand!
//Alexandra

6 kommentarer:

Johan A sa...

Helt klart Brunt!! blev jätte fin i det :)

Viktoria sa...

Ja den bruna färgen passar dig! men du är fin som du är oavsett färg och utseende!!

Linus sa...

Du är vackrast i världen oavsett. :)

Anonym sa...

Den bruna färgen passar perfekt på dig:)

Addebaddebööö sa...

Bruuuuunt!

kickan34 sa...

du passade mycket bättre i det bruna. :)