01 augusti 2009

Sköna fredag

Idag när jag vakna vart jag så förbannat trött. Jag gick och la mig ganska tidigt igår så jag borde egentligen inte vara trött. Iofs tror jag det mest har att göra med att jag vänt på dygnet de senaste dagarna =P Blir ju så när man har lov.
Ikväll har vi tittat på film och tagit det lugnt, imorgon ska jag och Linus vara hundvakt åt Linus kompis och hans tjejs hund, Thelma =) Sen är det begravning också.. jag funderar fortfarande på om jag vågar gå? Vi får se hur det blir.


Såhär ser Thelma ut =) Hur fin som helst!

Idag har min kära vän Adde sagt adjö till Piteå och åkt hela vägen hem till Skåne igen. Jag hoppas att din tågresa gick bra och att du fått bilder på allt du ville ha. Jag hoppas du kommer in på den linjen du ville plugga här i GBG. Hade vart så jävla kul! Jag saknar verkligen dig vid min sida... Och någon att kunna gå ut och ha kul med =) Jag håller tummarna för dig ^^

Nu har det iaf slutat blåsa, inte helt kanske men det är mycket lugnare ute nu tycker jag. Inatt stormade de som fan, men jag tycker ändå de är rätt skönt när det blåser så =) Jag blir så full av energi! Det känns skönt att det kommer lite liv i stammarna därute.

Ha det gott!
//Alexandra

Inga kommentarer: