31 augusti 2009

Skepplanda, Uddevalla, Göteborg, Smögen, Torslanda, Göteborg, Lund, Göteborg, Torslanda och Uddevalla.

I torsdags så hjälpte jag min vän Alexandra att flytta. Hon har kommit in på landskapsarkitekt-linjen nere i Lund =) Så hon behövde hjälp med att få ner sina saker till ett rum hon fått hyra där. Det blev 120mil totalt men vad gör man inte för sina vänner? ^^
Alexandra kommer börja på sin skola imorgon och jag hoppas att hon kommer stortrivas där! Jag kommer verkligen sakna dig vännen, du är så underbar! Jag visste verkligen inte vad vänskap var förrens jag träffade dig =) Jag önskar dig all lycka!



Alexandra i sin balklänning, bilden är tagen av Simone

//Alexandra

1 kommentar:

simone sa...

Hallå stumpan :D Det är fint, men regnar gör det, blir såå leeesss.. oorka gå upp ur sängen typ :D Var du seg efter bilkörningen? :)