13 augusti 2009

Jag har inga skor!

Haha jag e så jädrans klantig. Jag glömde skorna borta vid Modelhouse igår. Så jag får väl åka in till stan och hämta dem? Eller så ber jag Miranda göra de, eftersom att hon bor typ.. 10min därifrån :D
Jaha.. idag vaknade jag klockan tio, men jag har ändå inte kommit någonstans. Jag sitter i Linus vardagsrum iklädd endast t-shirt och underkläder och käkar müsli med sojamjölk. Nam nam... det håller man sig länge på ^^
Vad ska jag då göra idag? Jag snubblade över min stora hög med läxor som jag måste göra, men vafan? Det är lov! Fast dem skulle iofs vara inlämnade innan lovet så hm, kanske borde göra dem? Jag orkar inte ha mer saker hängandes efter mig. Jag vill bli klar! Så, det får nog bli läxor idag. Kanske jag får ett ryck och gör något ikväll när jag är färdig? Får se.. dagen är ju inte gjord ännu ^^
Nu ska jag klä på mig, jag tror jag ska ta mig ett bad faktiskt. Känner att min kropp är i behov av detta.

Ha det gott allesammans =)
//Alexandra

Inga kommentarer: