05 maj 2009

Drömmar!

Jag e så full av drömmar! Jag känner att jag äntligen kan få unna mig att faktiskt drömma. Och det är nog första gången i mitt liv jag känner att jag egentligen vågar. En dag i mitt liv vill jag börja steppa =) Jag vill spela dyr harpa, jag vill se en knölval (jag älskar valar.. hm =P). jag vill se späckhuggare.. det är faktiskt min favojiiitval. Nämen jag tycker dom e riktigt fina faktiskt. Jag har alltid varit trollbunden utav valar. Iaf vitvalar, narvalar, knölvalar, blåvalar och späckhuggare. Okej delfiner e väl också fina men jag e lite sådär.. allt som alla andra älskar tycker jag bara inte om. Eller hur ska man uttrycka sig.. Näe det får bli så, jag kommer inte på hur jag ska förklara mig just nu.
Jaha ja ^^ Jag har lust att gå ut men jag vet att jag inte orkar.. så jag får nog sätta mig på balkongen en stund och njuta av utsikten och idén att jag kommer kunna gå ut om ett par dagar istället.

Nu får ni ha det så bra!
MVH
Alexandra

Inga kommentarer: