13 maj 2009

Jag har världens bästa pojkvän!

Ja det har jag sannerligen! Jag e så glad för det^^

Jag har fastnat i en Savage garden-period igen. Visst dom skriver texter som jag tycker känns lite.. ja, dom körde på ett självsäkert kort när dom gjorde dom, även om dom har så rätt i det dom oftast sjunger. Jag tycker musiken och deras röster e så sköna^^ Samtidigt som jag tycker att Cradle of filth är ett av det bästa band som finns.. höhö. Iaf Nymphetamine overdose e bra. C.O.B gillar jag grymt mycket också. Men deras senaste album tycker jag e skräp. Åh har ni hört låten blodomloppet med Torsson? Haha den e så jävla söt... =) Den e så jag ^^ Nu kommer texten^^ Ha de gött folket!
Kramar


Blodomloppet av Torsson:

Hos alla människor finns i blodet, en mycket liten cell.
Det e en röd blodkropp, och dess uppgift e lite speciell.
Den transporterar syre från lungorna till resten av vår kropp.
Det finns miljarder av dom små kropparna i vårt blodomlopp.

En annan typ av blodkropp e helt och hållet vit.
Den dödar och äter bakterier med en kolossal aptit.
Den försvarar oss mot infektioner och liknande förlopp.
Det finns miljarder av dom små kropparna i vårt blodomlopp.

Den tredje sorten blodkropp e väldigt effektiv.
Den e väsentlig vid en skada av exempelvis en kniv.
Den kallas blodplätt o ser till att blodet levras till en propp.
Det finns miljarder av dom små plättarna i vårt blodomlopp.

Det finns miljarder av dom små plättarna i vårt blodomlopp.
Det finns miljarder av dom små plättarna i vårt blodomlopp

Inga kommentarer: