27 maj 2009

Redigt värre!

Ja de har man varit. Fått in projektplanen, mitt arbete i svenska om mitt paradis, fixat så jag kan göra alla prov i biologin innan jag går på sommarlov. Jag hoppas på att kunna göra alla samhällsprov innan jag går på lov. Men det är inte lång tid kvar. Skall skriva en filmanalys i engelska b också men den behövde inte vara inne förrens efter sommarlovet... Men hur mycket pluggar man på sommarlovet? Jag ska iaf ha en veckas APU häruppe på skolan i sommar också. Jävlar! Jag måste fixa APU-plats till sommaren.. jisses vad grejer som skall göras helt plötsligt. Huh.. jag ska iaf försöka att ta mig till Holland. Punkt och slut. Ja.. så går de när man tänker till! Det ska man ju fanimej inte göra har jag märkt =P Då kommer man ju bara på ännu mer som skall göras.
Nåja... ikväll kommer Miranda :D *glad* det skall bli väldigt trevligt faktiskt. Hon ska sno mitt golv igen. Jaja.. tjat, prat och gnäll.
Ha de gott nu allesammans! Nu är de fika dags ^^ Ska dra dit och ta en frukt och sen skall jag ner till trädgård och prata med Christina.
Kramar!
//Alexandra

1 kommentar:

Viktoria sa...

tänker bara på mig själv. hur JAG ska klara det, inte VI.