13 maj 2009

Jag är glad att du valde Dingle

Jag har funderat på en sak.. lärare är tamejfan en egen art. Här sitter man i studieverkstaden och har kommit in i ett flyt och vill ha hjälp och grejer, då finns inte läraren! Dom är puttsväck och igår när jag frågade Benny snällt om jag fick göra ett prov idag så sa han att om han fick en smörgåstårta skulle de gå vägen. Jaha tänkte jag för han verkade riktigt seriös.. Och det visade sig stämma. Har jag fått gjort provet idag? NÄ! Och var är Benny nu? BORTA! Lärare är ett konstigt påfund... o.O

Nu slutar jag om 5minuter och det enda jag orkat göra idag är ett häfte om internationella relationer i samhäll. Det var egentligen inget jag behövde göra just idag. Jag skulle skriva krönika idag men jag har ingen motivation till att göra de. Iofs ska min kära vän hjälpa mig ikväll hoppas jag. Jag förstår verkligen ingenting. Men sen kanske det blir så att jag inte kan sluta skriva krönikor. Min kompis Alex skrev en jätterolig krönika =P Jag funderar på att använda den som underlag till min analys om krönikor. Hon skriver väldigt bra texter, noveller och dikter. Att läsa hennes verk är som att hamna i en annan värld ibland och man får sig en rejäl tankeställare.
Nu vröla Benny om att vi ska börja plocka ihop så jag kanske skriver mera sen!

MVH
Alexandra

Inga kommentarer: