12 maj 2009

Projektarbete

Idag har det varit en hård dag utav slappande. Jag gjorde iofs klart ett häfte inför evolutionsprovet som jag kanske orkar göra imorgon och jag har planerat mitt projektarbete. Jag skall samarbeta med en tjej som heter Emelie. Vi ska göra en slags välgörenhet i vårat projekt. Vi tänkte erbjuda pensionärer hjälp med diverse trädgårdsarbeten. Sålänge dom står för verktyg och växter eller dylikt så gör vi resten! Ogräsrensning, kantskärning, klippa häckar/buskar. Det ska bli riktigt roligt känner jag ^^ Vi skall iaf få ihop 200poäng tillsammans så det gäller att ligga i!
Idag fick jag veta att jag har en läxa i svenska b, skall skriva en krönika *.* Eftersom att jag är värdelös på krönikor bad jag min kära vän Adde om hjälp. Han kom som tur var till min undsättning! Antingen skulle jag göra den nu eller imorgon. Förhoppningsvis imorgon.. är trött som fan! Sov 5timmar inatt. Jag e ju fan inte van vid den här tystnaden som e här längre. Jag vill ha Linus som snarkar, är varm och pratar i sömnen bredvid mig. Min gosboll^^
Jao idag åkte Miranda hem igen men hon kommer upp på torsdag (då jag skall åka hem) så henne lär jag ju inte se förrens nästa vecka igen >.<
Mm.. idag har det varit mer sexsnack än vanligt runt middagsbordet. Sofie, Maja, Miranda, jag, Alex, Sofia och Jonas satt och hade trevligt. Alex hade fått låna en manga utav Miranda som handlade om två killar som hade sex med varann och Alex var ju helt över öronen förtjust i den här boken. Jaja.. sånt e livet ^^
Imorgon är de onsdag... onsdagar är varken en rolig eller tråkig dag. Onsdagar är något mellanting tycker jag. Lillemor kanske kommer tillbaka imorgon ^^ Hon är sån tant som ska hlla i studieverkstaden. Idag var hon å pluggade så hon vart inte där. Iofs brukar inte studieverkstan vara öppen på onsdagförmiddag men vi får hoppas!

Näe nu ska jag snart se på eurovision och hoppas för Malena! Så många som hon fått emot sig.. jag hoppas hon kammar hem hela skiten!

MVH
//Alexandra

Inga kommentarer: