26 maj 2009

Tisdagar

Ja.. tisdagar i all ära. Har väldigt ont i magen idag, alvedonen har inte gjort någon verkan ännu. Sitter fortfarande i mina pyjamasbyxor och stora sovtröjan på. Skall strax gå och ta mig en varm dusch. Jag fryser som fan >.< Tror jag har feber också. Men jag hoppas det går över snart!

Jag har iaf fått tillbaka min muffinsform :D Jag har fått sådan lust att göra muffins och cupcakes. Min lillasyster fyller år snart.. eller ja, snart och snart. Men ändå, då kan jag baka sådana till henne i present kanske? Jag kommer ha rätt dålig ekonomi i sommar så ja.. vi får se vad som händer =)
Jag vill handla kläder.. jag har inget modernt, inget nytt och inget somrigt. Jag har sorterat, rensat och grejat så nu är allt gammalt borta och det finns plats för nytt. Jag är så kass på mode och sådant.. jag går mest klädd i de jag känner mig bekväm i. Jag tror jag ska köpa mer tidlösa kläder än moderna kläder. Jag vill kunna ha plagg som varar ett tag för jag köper inte kläder så ofta. Men hur hittar man sånt? Jag har ingen aning.. jag hoppas att de finns någon själ därute som skulle vilja visa mig =P
Åh jag minns bara hur min mamma berättar om sina klädminnen. Jag önskar att man kunde komma tillbaka till det här med att man kunde ha samma plagg mer än en gång på en fest t.ex. Kanske lite tråkigt men.. det skulle gynna oss som är fattiga studenter =P
Jag skall få mitt nya smink jag har beställt också nästa vecka.. ska bli spännande och se hur de fungerar :D
Jag har klippt mig igen också. Lugg blev de denna gången =) Är nöjd faktiskt.
Henkes tjej Emelie är riktigt duktig på att klippa. Lite missar gör hon väl men de växer ut igen! Det är bara hår^^
Ikväll kommer House! Jag ska gå till matsalen och fråga om jag kan få äta på mitt rum idag så jag kan äta tillsammans med alex. Förhoppningsvis har min feber lagt sig så jag orkar umgås en stund. Saknar henne massvis!

Näe nu ska jag duscha och göra mig iordning!
Kramar
Alexandra

Inga kommentarer: