15 maj 2009

Ja för fan!

vad glad jag blev när jag såg att Rammstein skall ha konserter igen! Jag ska fanimej dit oavsett. Måste bara hitta någon att dra med... =P Dom ska spela i Danmark den 15 december. Dit ska jag, om jag så ska simma dit!

Åh imorse fick jag vakna med Linus! Det var så mysigt ^^ Han e så varm och lång så han kan omfamna hela mig i sina armar^^ fast nu jobbar han kvällsskiftet i hamnen så jag sitter här och häckar. Ska snart dra ner till Torslanda torg och hämta upp Miranda. Vi skall ha möspöskväll här tills Linus kommer hem. Eftersom det är fredag så kommer han förmodligen sluta när han ska sluta, så han är hemma runt 24.

Imorgon är de Eurovision! De ska jag absolut inte missa. Jag tänker heja på Malena. Men jag tycker också de var en massa bra låtar ifrån kvalen som kom in. Så jag ska definitivt rösta på någon av dom. man får ju ändå inte rösta på sitt eget land så. Men jag hoppas på Malena =) Bara hon byter färg på klänningen så den blir svart igen.
Nä nu ska jag diska lite grann =) Kanske dammsuga lite också. Jaja, nu får ni ha de så bra :D
Kramar!
//Alexandra

1 kommentar:

Viktoria sa...

jag går gärna på Rammstein :D