18 maj 2009

Ett bra slut på en bra helg

Ja helgen började sådär med mitt taskiga humör. Stackars Linus.. han får stå ut med mycket han >.< Men efter ett par samtal med mina underbara vänner så gick de bra =)
I lördags så mådde jag inget vidare så vi gjorde ingenting. Jag slöt in mig totalt och försökte stå ut med mig själv. I söndags var vi hemma hos Simone och Fredrik. Simone har fyllt år och grejer så vi åkte dit för att gratta henne i efterskott då =) Vi blev bjudna på korv, kaffe/te och lite småsnask efteråt ^^ Gott gott! Mitt usla humör försvann iaf och jag tror att jag var rätt trevlig =P Jag hoppas det iaf. Igår kväll när vi kommit hem började mitt usla humör igen >.< Ja fan, ibland orkar man inte med sig själv. Det var skönt att få vara hos Simone och Fredrik så jag fick en paus ifrån mig själv. Huh... jag tycker fortfarande synd om Linus =P
Idag ska jag iväg till Dingle. Alexandra fyller systembolags-myndig =P Så jag har köpt en perfect present till henne :D Jag och Miranda delar på den. Vad hon får av oss får ni veta imorgon ^^ Ikväll har vi iaf blivit bjudna på glass med hemmagjord hallonsås.. gott som fan! (ska försöka sno hennes recept^^).
Imorgon blir de plugga för fulla muggar och samma gäller onsdag, sen är det hemgång igen!
Näe nu ska jag packa och sen ska jag ut och inhandla de sista grejerna till Alex födelsedagspresent (som kommer bli kombinerad studentpresent).

Ha det gott allesammans!
//Alexandra

Inga kommentarer: