28 maj 2009

Vilken jävla natt

Jag trodde att jag satt tryggt, att alla jag älskar inte skulle beröras av livets hemskheter, men jag hade fel. Den kan beröra mig och det gjorde den inatt.
Jag har aldrig varit så rädd i mitt liv, jag fick fullständig panik i hela kroppen. Hade inte Miranda varit här och Linus jobbat natt så han var vaken, hade jag gått under. Jag har skakat av rädsla hela dagen och jag har inte orkat någonting. Jag har varit så jävla ledsen, så jävla rädd och framförallt chockad. Jag har tur att jag har så allvetande vänner som Alexandra. Hon fick ner mig på jorden igen, men jag känner mig fortfarande omskakad, ordentligt omskakad.
Helvete.. vad skulle jag göra om du dog? Det finns inte ens i mina tankar.

Jag ska slå in skallbenet på den förbannade idioten.. jag ska ställa till med ett sånt jävla liv så de fan inte är sant.
Tro mig, de finns inget jag inte skulle göra för dig.

//Alexandra

1 kommentar:

Viktoria sa...

vad är det som har hänt??? nu blev jag orolig :/ :(