20 juli 2009

En liten nörd är jag allt ^^

Imorgon ska jag och Miranda på bio =) Vi ska se Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag har läst boken men jag förstod ingenting utav den så jag hoppas att filmen kan förklara ett och annat! Det ska bli jättekul att få se den, för jag är lite utav en Harry Potter nörd ;P Jag hört mycket bra om den också så det skall bli spännande allt och sen att få träffa Miranda igen =)

Åh jag har äntligen hittat en låt som jag inte kan sluta lyssna på, gruppen heter Stream of passion och låten heter; Out in the real world. Vill du lyssna på låten klicka här; Stream of passion. Har du inte spotify kommer länken inte funka så jag fixar den här så du kan höra den på YouTube också; Stream of passion. Videon är väl inte den bästa, men jag tycker allt att hennes röst gör att man kan bortse ifrån det ^^

Idag har jag pratat med Alexandra och jag ska upp till henne nästa vecka tänkte jag =) Det var längesen jag träffade henne nu, eller ja... det kanske var en vecka sen. Men jag får abstinensbesvär när jag träffar henne så sällan. Vi skulle ut till Smögen också för att hjälpa hennes mormor med rabatten någon helg. Det ser vi fram emot^^

Vad ska man göra efter skolan nu då? Jag tar studenten i april och jag har börjat fundera på framtiden, vad vill jag göra? Jag funderar på att härma Adde lite med att jobba ett par år, samla ihop pengar och bara ge sig av ut i världen och resa. Vara borta ett tag och upptäcka mig själv. Men innan det sker vill jag plugga vidare. Jag funderar starkt på Make-up artist, trädgårdsingenjör - design, florist eller något annat som verkar kul och intressant. Jag är mer praktiskt lagd så det får bli något man kan lära sig snabbt och bara göra. Jag älskar smink och jag skulle gärna vilja hålla på med bruduppsättningar och dylikt =) Man kanske ska bli bröllopsarrangör? Det tåls att fundera på. Men jag vill ändå göra något som kan få det här samhället att bli en bättre plats på jorden. Mja, jag får tänka på detta och återkomma, fast jag börjar känna att tiden inte räcker till för snart stundar framtiden innan man ens hunnit blinka med ögonen. Ja, det löser sig nog =)

Ni får ha en bra måndagskväll =)
//Alexandra

Inga kommentarer: