28 juli 2009

Nu ska här handlas!

Jag har fått tillbaka mitt intresse för att läsa, så nu ska jag leta böcker så mina ögon blöder =) Om ni har några boktips så dela gärna med er! Jag är öppen för förslag, sålänge det inte är deckare för det klarar jag inte av >.< Det börjar bli tröttsamt med kriminalromaner, deckarserier och annat liknande. Annars är allt annat välkommet!
Det böcker jag fastnat för hittills är: Harry Potter-serien, Hans majestäts drake, Ashimas bok, Nu vill jag sjunga dig milda sånger och några relationsböcker jag inte minns namnet på =P Just nu ska jag läsa en liftares guide till galaxen och Svärdets väktare - Träsvärdet/Diamantsvärdet med Nick Perumov. Jag har lite svårt för att förstå hans böcker, men detaljerna är geniala!
Peter Pohl är också en av mina favoritförfattare! Ni måste verkligen läsa; Jag är kvar hos er. Den är så vacker! Det handlar om en 14årig tjej som får cancer.. den är så sorgligt vacker! Man blir verkligen gripen.

Jag kunde inte sova innan men nu ska jag försöka göra de igen =) Har tvättid imorgon klockan två. Det ska bli gött att få allt tvättat! Nu ska jag krypa ner bredvid min pojkvän och krama om honom tills jag somnar ^^
//Alexandra

1 kommentar:

Muzzy sa...

Yay! Böcker! :D Ett par böcker jag kommer på nu är av samma författare; "Flyga Drake" & "Tusen Strålande Solar". De är sorgliga men riktigt bra. ^-^
Ses!
Kramar