27 juli 2009

Måndag

Jag känner mig så tråkig idag. Jag är helt snustorr i huvudet över idéer att skriva om här. Det har inte hänt något idag, jag har inget superkul att dela med mig om och jag har ingen större ork att skriva om något djupt och politiskt.
Min dag började smått med att jag var übertrött imorse. Jag orkade knappt dra mig ur sängen, men lyckades till slut och fick duschat, ätit frukost och lite annat. Linus kom hem ifrån jobbet klockan tre och har sen dess suttit här jämte mig och försökt klura ut hur Demon's souls och det ser ut att gå sådär. Det är ett väldigt bra spel iaf, jävligt svårt men det lönar sig.
Imorgon ska jag ringa det där samtalet som jag inte får glömma av att göra... Det är mycket viktigt. På fredag är det begravning, min mormors bror Roy ska begravas. Vart han ska begravas, vilken tid och så har jag ingen aning om. Det har varit väldigt stelt i släkten sen han dog, men det blir väl så. Han var ingen jag direkt kände eller så för han var inte den typen som tog kontakt med en. Även om han var sån önskar jag att han kommer dit han vill nu =)
Vila i frid Roy.

Ha en bra måndag nu allihop!
//Alexandra

Inga kommentarer: