23 juli 2009

Jag vet vad jag vill! ...Tror jag

Jag har hittat en utbildning som jag eventuellt vill gå efter gymnasiet =) Jag ska gå en hud och spa terapeut utbildning ^^ Det är något jag känner kan passa för mig. Jag vill också utbilda mig till frisk och skönhets terapeut. Efter det vill jag nog plugga till stylist/make up artist, men eftersom det bara är KY-utbildningar så får jag ta det senare. Jag älskar smink och allt som har med sånt att göra. Tänk att öppna ett eget spa? =) Jag skulle vilja göra egna produkter själv också.
Weii ^^ nu vet jag vad jag ska sattsa helhjärtat på i framtiden. Jag skulle också vilja gå en KY-utbildning i massage... Men en sak i taget ^^
Blommorna får nog komma på fritiden. Jag är fortfarande ett barn av naturen och jag tänker inte ge upp dem så lätt. Åh vad slarvigt allting blev men jag är verkligen glad =P

Ha de gott igen, nu ska jag käka middag tror jag ^^
//Alexandra

Inga kommentarer: