28 juli 2009

Jag har nog ångrat mig!

Jag tror jag ska gå landskapsingenjör i alla fall. Den är på 3år och finns nere i Alnarp. Det är SLU som har den. Hemsidan finner du HÄR om det är något som låter intressant =)
Men jag känner ändå att jag vill gå Hud och spa-utbildningen också. Kanske kan ta den efter landskapsingenjörs-grejen? =) Eller om jag tar spa mellan landskap och den jag går nu, för att komma bort lite och hitta tillbaka? Det tåls att fundera på detta....


Gonatt allesammans =)
//Alexandra

1 kommentar:

simone sa...

Hallå hjärtat! :) Ja, fan.. jag hatar basiron! Stoixyl har jag dock inte testat? Men jag har dock inte hört något bra.. ja, du borde verkligen pröva Skinoren alltså, speciellt om inget annat fungerat! Var ju inte vid datorn där du skrev på msn, hoho :) Hur är det med dig? Kramar!