28 juli 2009

Härligt härligt^^

Nu har man nytvättade kläder igen =) Gott gott! Kan man ta på sig sina mösepös byxor igen och gå runt å götta sig i dem.
Idag har det ju varit regn, moln och nu är det strålande solsken och inte ett moln på himlen. Man kanske skulle våga sig ut på en promenad?
Jag har fått låna Linus exemplar utav Liftarens guide till galaxen som jag tänkte att jag skulle ta mig itu med! Han har pratat en del om den och den lät väldigt intressant så det ska bli spännande att läsa den faktiskt ^^
Nu när det var sol ute så stod jag på balkongen en stund och försökte få lite färg på skinnet, i samma veva passade jag på att fota utsikten ifrån balkongen. Vill du se bilderna så finns dem HÄR

Boken och en persika ^^ Jag älskar persikor! Saftigt, sött och gott på sommaren!

Ha en fortsatt bra tisdag allihop därute =)
//Alexandra

Inga kommentarer: