30 juli 2009

Jag gillar verkligen inte det här!

Det har åskat och regnat här hela dagen. Det kommer och går hela tiden. Men den smällen jag vakna till imorse var något bortom denna värld. Det måste ju ha slagit ner någonstans? Jag flög iaf upp ur sängen och drog ur varenda sladd som finns här i Linus lägenhet. Min dator går på batteri nu så den håller väl sig kanske en timme till högst. Jag hoppas att jag hinner ladda den emellan, annars blir det väldigt ensamt här =P Fan vad beroende iaf jag är utav omvärlden. Jag känner mig så avtrubbad om jag inte får snacka med människor på MSN, Facebook eller skriva i min blogg. Men så är det, vi är världsmänniskor idag, och det är bara bra! Vi måste veta vad som händer så vi kan hjälpa till där det händer.

Jag hoppas den här åskan försvinner snart.. Jag har så hemska minnen ifrån när det åskar, jag vet vad som kan hända om det går riktigt fel, tyvärr =/ Men det har blivit mycket bättre för varje år som har gått. Nu blir jag inte nervös och springer runt, nu kan jag iaf sitta still och vara någorlunda lugn, så jag e påväg framåt iaf =P

Hoppas att ni har det bra därute i världen!
//Alexandra

Inga kommentarer: