22 juli 2009

Ögonskugga på nytt sätt!

Jag snubblade över en blogg om en väldigt gullig tjej och hennes liv, där skrev hon om något som heter; Color On Professional instant eye shadow applicators. Det är alltså en ögonskugga på en oval bomulls grej i förpackning som du bara sätter emot ögat (som en tatuering) och du får direkt ett professionellt sminkresultat. Det har precis kommit ut i USA och du kan just i detta nu köpa det där. Det är ju perfekt att ha i handväskan om man får bråttom eller när man är skitkass på att lägga just skuggor. Ja, det tar nog tid att lära sig hur det fungerar, men när dem kommer till Sverige måste jag bara prova :D För visst ser det fräckt ut? (Om du klickar HÄR kommer du till en hemsida som säljer sådant, om du vill kika lite)

Det är en kvinna som kom på detta och hon fick hjälp utav sin man att tillverka den, vad jag läst. Det ska sitta puder på bomullen och man kan använda ett par upp till 3ggr ungefär innan skuggan blir konstig. Jag undrar om man inte kan beställa hem det nu på en gång iaf, vill prova! Det verkar ju hur kul som helst =)

Nu får ni ha det så gott!
//Alexandra

1 kommentar:

Viktoria sa...

knappt att jag förstår. Jag är kär (=dum) och går tyvärr med på sånt. Jag hade saknat honom om vi hade brutit kontakten. Dessutom kan allt hända, eller hur? Han kanske inte har lika lätt att bli kär. Men chanserna är nog små tror jag... :(