26 juli 2009

Vilken underbar lördagskväll

I lördags så hade vi en grillkväll hemma hos mig och samtidigt som vi hade grillkvällen, passade vi på att gratta Emelie och ha ett litet kalas för henne. Jag bjöd några av mina vänner och vi var väl runt 13 personer som mest =) Det vart riktigt trevligt! Jag hade jätteroligt och jag hoppas att ni hade det också ^^
Bilder ifrån kvällen kommer finnas på bilddagboken, klicka HÄR för att få se dem. Det var en underbar kväll och det hade den inte varit utan er =)

Jag fick med nästan alla. Helena, Simon, Emelie och Lisa var dem som inte kom med på bilden.
Från vänster; Linus, Henke, Emelie, Alice, Miranda, Fredrik, Patrik och jag längst bort i hörnet =)
Tack för alla presenter och ha de gott denna söndag! Jag vet att jag har haft en för jag har fått äta sushi :D
//Alexandra

Inga kommentarer: