02 juli 2009

Ny bettskena och knasiga bilder!

Idag var jag och Linus i Stenungsund för att hämta min nya, hårda bettskena :D Eftersom att jag har världens bästa tandläkare, såg han till att den satt som den skulle och jag fick en ny burk =P Jag hade inte pallat att ha kvar den gamla, den är änna äcklig nu. Eftersom att Linus körde mig lovade jag att han skulle få gå in på Gamestop, där han fick fyndat lite. Vi gick in på espresso house där vi köpte något kallt att dricka. Dem har en jättegod islatte som heter Frapino. Jag tog en med Hallon/granatäpple och den smaka lite som mannagrynsgröt med hallonsylt. Hehe ja, den var go iaf men de kommer nog ta ett tag innan jag dricker den igen. Den var rätt maffig i smaken får jag säga. Vi gick också in på kicks där dem hade rea (50%) på rouge, läppstift och annat och då måste man ju fynda någonting iaf ^^ Så jag köpte en rouge, mer hann jag inte med innan vi drog. Jo, jag köpte ett par solglasögon ifrån prestige för 179kr. Det var väl de... =)

Glasögonen och rougen ifrån kicks. Min nya väska och plånbok fick följa med i bilden också =)
Plånboken och väskan är av äkta skinn ifrån Gekås i Ullared.
Bilderna är tagna ifrån min mobil så dem blev inte så bra.. min riktiga kamera är stulen så jag får invänta med att köpa en ny nästa år (förhoppningsvis kanske man får en i studentpresent? ^^)


Om ni har tråkigt någon gång kan ni spana in dessa bilder (http://existenz.se/out.php?id=14178). Det är bilder som folk har förstört med en min eller liknande =P Jättekul tycker jag iaf!

Ha de gott i växthusvärmen nu allihop!
//Alexandra

Inga kommentarer: