06 mars 2009

Fredag kväll!

Jag läste nyss en kompis blogg och jag blev så förbannat sugen på att festa! Nu är det vår och dags att komma ut ur sitt skal man varit i hela vintern. Om jag får pengar över denna månaden vill jag absolut handla kläder och nya skor. Jag skall iaf handla nya skor =P Jag skulle vilja klippa mig också.. kan kolla med min brors tjej om hon har lust att gå loss på mitt bös. Alltid lika gött att få håret klippt. Dessutom e hon rätt duktig, med bara en vanlig kökssax klippte hon mitt hår innan jul. Hon skar, tunnade ut och klippte etapper =) Det var rätt fräsigt! Tänk om man kunde sånt.
Åh.. jag upptäckte nyss att jag har jouren nästa helg. Usch vad sunkigt. Men de får vara! Ska ha jour med Denise och hennes hane så det skall nog bli skitskoj. Men jouren nere på trädgård brukar vara riktigt okej faktiskt. De enda e väl all ensamhet. Men jag kan alltid kolla om ngon vill stanna med mig den helgen :D Typ Miranda eller någon. Alex är ju iofs där. Det kan nog bli rätt kul ändå ^^
Jag tycker du kan komma hem nu Linus! Saknar dig änna.. är så tomt utan dig här hemma hos dig =P Det bästa som finns är att få vara nära dig. Du förgyller mitt liv! Du gör mig så fruktansvärt glad och lycklig =) All ångest e som bortblåst när jag e med dig.
Jag e hungrig.. kanske ska smågnaga på något? Finns lite grönsaker (otroligt nog) i kylen som jag kan gnaga på. Skall snart ut med katten också.
Ha de nu gött allesammans!
/Alexandra

Inga kommentarer: