30 mars 2009

Lycka!

Du är lycka för mig Linus! Jag har sån tur som hitta just dig. Hur i helvete kunde jag ha sån tur att få en sån fin kille som dig vid min sida?
Ja.. jag kunde nog inte funnit någon bättre. Du gör mig så glad och varm i hela kroppen! Jisses =)
Jag mår så bra just nu! Jag har funnit vägen ur min vinterdeprission och jag känner att jag inte har någon större lust att sitta här och dega framför en dator när jag helst av allt vill leva livet nu när jag faktiskt mår bra. Jag vill leva med dig, Linus. Jag vill leva i nuet med dig. Jag vill den som gör dig glad här i livet.. och jag vet att du mår bra om jag gör de, så jag hoppas att du kommer finna den här perioden lika skön som jag!
Jag tycker så mycket om dig så de värker i bröstkorgen på mig! Åh, du e underbar! I din famn gör du mig trygg, tryggare än jag någonsin känt mig förut i hela mitt liv.

//Alexandra

1 kommentar:

Fattybom sa...

Vad härligt att du mår bättre! Jag hoppas på ljusa glada stunder för dig framöver, ska bli spännande att följa din mat-blogg :] Kramar!