24 mars 2009

Vanlig tisdag

Ja en vanlig tisdag var de här.. vet inte riktigt vad jag tycker om tisdagar egentligen. Är de någon dag som går mig obemärkt så är de tisdagar. Ingen märkvärdig dag. Torsdag börjar de kännas som helg i kroppen, fredag - Äntligen helg! Lördagen är underbar och söndagen är syndfull(?), Måndagar hatar man för då e de vardag igen. Men tisdag och onsdag? Hehe iofs onsdag då börjar man lätta sig lite. Halva veckan har gått och de börjar ändå kännas bättre än början på veckan. Tisdag e bara en lång plåga efter måndag. Men det har iaf varit en vanlig tisdag. Jag har nu 3 personer att göra iordning inför balen och jag tycker det ska bli så roligt!
Åh igår ringde mamma och påminde mig varför jag är en sån idiot. Tur hon gjorde det, jag hade nästan glömt av det =P Ja så efter det samtalet skulle jag iväg till Dinglepingle. Det är alltid lika skönt att få komma hit tycker jag. Höhö.. världens bästa bonnhåla. Jaja.. idag var de nuggets i skolan med sötsur sås ^^ Gott som fan! Bara slaffsa i mig. Sen var vi uppe i Dinglebo som vanligt och häcka.. gjorde "läxor" och tjöta. Sen stack jag hem till rummet igen. Missar House idag men det gör mig ingenting faktiskt.
Japp imorgon ska jag ha en hel underbar dag i studieverkstaden med Lillemor.. uppsatser here I come! Men jag e riktigt peppad! Jag ska få ett avslut på mina studier nu.. för nu får de vara nog! Allt ska lämnas in i tid, de ska vara bra och jag ska ha mitt välförtjänade MVG! Så är de bara. Sen ska jag plugga upp Matte C (jag e VÄRDELÖS på matte -.-) och jag ska klara högskoleprovet och bli landskapsarkitekt! Så är det bara. Ja antingen de eller florist. Jag älskar att binda blommor som skrivet innan. Men det är så kul med kombinationer och grejer =) Hihi. Jaja.. nu ska jag pyssla med annat :D
Det känns bra att skriva här.. de ger mig någon slags ro i själen efteråt^^
//Alexandra

1 kommentar:

Viktoria sa...

Men lilla tant, du behöver inte vara orolig :P I'm fine.
Hur är det med betarna?;) fortfarande ont?:( kram på dig tanten :D