13 mars 2009

For you I would give my soul

Fan vad gött de är att de är fredag :D Man hör hur hela internatet skiner upp och spelar musik och grejer. Jag undrar vad min tant Alexandra gör.. kanske dalltar hon runt med dammsugaren som inte verkar fungera för henne. Miranda och hennes pök Rebecca är uppe och skriver tråkig uppsats. Men sen när tåget kommer då ska vi dra och köpa mat!
Idag var det skitgo mat i skolan! Vi fick sesambakadlax och kallröktlax med potatis å sås :D Skitgött! Här blir man go och rund kan jag ju lugnt säga.
Men man ska ju inte äta lax egentligen för att den är mer hotad än vad torsken är. Sill däremot kan man käka mängder.. finns hur mycket sill som helst. Så de mina vänner kan vi käka med gött samvete!
Glöm nu inte att det är Earth hour den 28 mars klockan 20.30. Släck ner ditt hus, lägenhet 1 timme för miljön! Det gör så otroligt mycket för miljön så ni anar inte. Vi ska försöka bli 1miljard som släcker.. Förra året släckte 2,2miljoner människor ner i Sydney och fler ska vi bli i år! Det är första året Sverige är med och deltar, så gör oss inte besvikna. Sthlm skall släcka men inte globen för att melodifestivalen pågår då.. kan dom inte göra lite för miljön?
Gör inte mig, miljön och din framtid besviken - stäng av all elektronik i ditt boende i 1timme.

KRAM
Alexandra

Inga kommentarer: