17 mars 2009

I helvete heller!

Jag förstår ingenting om skolans scheman! Helt plötsligt hade jag biologi i måndags, wtf kom de ifrån? Eller idag på morgonen hade jag uppenbarligen svenska B utan att jag visste de! Jag har 2st frånvaro tillfällen och antagligen fler som jag inte vet om! Va e detta? Jag hänger med så bra jag kan i schemat men dom byter hela tiden ÅH jag fattar ingenting! NU e jag riktigt sur faktiskt. Ska hugga tag i min mentor imorgon. Jag tycker inte de var något bra påhitt de här.. *mummel*.

Dåsa då har jag ringt runt till olika praktikplatser. Jag hoppas jag får en. Funderar på om man skulle åka till Amsterdam i 4veckor i augusti/september. Någon nere på trädgård har en kontakt där som brukar ta emot praktikanter. Skolan bidrar med 3000kr + indragen månadshyra och mat :D Så för mig blir de 4000kr tillgodo och sen kommer studiebidraget, inackoderingen och mitt underhåll så jag kommer vara rik den månaden^^
Hihi de skulle vart riktigt roligt. Dessutom sa Kerstin att dom brukar hjälpa till med boende därnere så.. jag hoppas! Jag vill verkligen dit. Jag måste verkligen göra detta, är jättesugen faktiskt.

Åh jag har sån jävla mensvärk.. helvete vad de gör ont. Yrslar hela tiden och jag e så förbannat trött. Jag var ute och gick i en timme igår och idag har jag träningsvärk? Det har aldrig hänt innan. Kanske tar de mer om man har mens när man ska träna eller gå? Ja något jävla plus tycker jag vi tjejer skall få ha när de gäller de där. Killars ämnesomsättning går ju igång efter 30min medans tjejers kommer igång efter 40min -.-
Nåja näe.

Idag har de varit en mycket fin dag :D Erika på skolan hade överskottsenergi så hon drog med Melva ut på en timmes promenad. Det kändes skoj :D Fick Melva röra på fläsket. Hon tog med Mirandas hund Taosan också.
Näe nu skall jag sova gott folk.. jag e trött och är allmänt skitgrinig.

//Alexandra

1 kommentar:

Viktoria sa...

Det finns en massa saker man vill göra nu när våren kommer :) Det är ju varmt, soligt och fint, då vill man ju vara fin själv ;) Jag hade gärna shoppat med dig :P