12 mars 2009

Simsnörd.

Ja de är jag de. Jag är beroende av de spelet, igen. Igår spelade jag sims medans mina vänner kollade på. Haha ja så är de när man bor på internat. Man träffar så otroligt mycket konstigt folk häruppe som jag vet med all säkerhet att man inte skulle träffa någon annanstans. Men alla är underbara på sitt sätt med olika egenskaper. Det gör de så himla kul att träffa folk här. Varje ny människa man träffar är en vän av något slag. Iaf uppstår de en relation så fort man träffar någon. Hur relationen artar sig är alltid lika kul att se =)
Jag rekommenderar varmt internatskolor! Det är en helt annan gemenskap på en sån här skola. Iofs de stora negativa med internat är väl hemlängtan. Speciellt om man bor väldigt långt bort. Men annars kommer man över den eller får en bra balans mellan hemma och skolan, så funkar det kanon. Sen är ma väldigt avskild ifrån resten av världen.. men vad gör de för tillfället? Det kan vara rätt gött ibland faktiskt.
Näe nu är de snart mat om en 1tim och 12min. Bonnetunnan kurrar så jag längtar!
Kram på er allihop.
//Alexandra

Inga kommentarer: