25 mars 2009

Modell för en dag.

Jag tror inte jag känner någon snart som inte varit förbi modelhouse, modellab eller liknande och tagit modellbilder av sig själva. Korten är helt fantastiska men dyra.. själv skulle jag dit förra sommaren men det blev inget med det. Så nu blir det en andra chans. Kan alltid vara kul att ha snygga bilder på sig själv bland alla otroligt snygga fyllebilder som ligger och skräpar i olika mappar på datorn. Finns väl några bilder jag tycker om men ja.. hehe äsch.
Mja.. imorgon är de hemgång igen! Hem till mormor och mösepösa ^^ Ska dra med mig tvätten hem också.. börjat komma in på kläderna längst in i garderoben nu så de är dags att tvätta nu.
På fredag ska jag, Linus, Miranda, Rebecca, Melva och Taosan till Emelie på spelkväll ^^ Det ska bli jätteroligt! Vidar och Vladimir kommer också tydligen =)
Jao.. ja de var väl de då.
Så nu är det bra med inlägg till helgen!
Nu får ni alla ha en sån trevlig helg!
Kramar
//Alexandra

1 kommentar:

Simone sa...

haha sant. Alla har snart varit där ;)