12 mars 2009

You give me that lovely feeling! ^^

Ja du gör mig så glad Linus :D Du värmer mig inifrån och ut med din kärlek. Det är så mysigt att vakna på morgonen och titta på mobilen så finns där ett sms ifrån dig. Det förgyller verkligen min dag ^^
Det är så tomt utan dig! Det är alldeles tyst om nätterna (förutom securitasvakten som hade en ringande mobil med sig som han vägra svara i halv två inatt). Det går inte så bra att sova när det är så tyst längre :P Iofs snarkar Melva en del så hon ersätter dig rätt bra där men inte hälften så bra som du själv gör, hehe.
Åh jag skulle kunna göra vad som helst för dig! Jag tycker så enormt mycket om dig så du anar inte. Det känns som om mitt hjärta ska explodera ibland.. Speciellt när du tittar mig i ögonen. Du är så söt med dina egenskaper och vacker med ditt underbara utseende. Du har en enormt skön personlighet och jag älskar att bli älskad utav dig.
Jag hoppas att du får en bra helg =) Lite tråkigt att inte kunna träffa dig men desto roligare blir de nästa helg!^^
Puss och kram
All yours - Alexandra

Inga kommentarer: