16 mars 2009

Svenska-vecka

Har läxprov i svenska på torsdag. Har inte gjort klart allt om antiken och sen tog jag en extra uppgift som ska lämnas in också. Nu blev de genast stressigt igen. Men imorgon ska vi plugga i pysselrummet så de kommer bli gjort iaf.
Det är ett ganska lätt läxprov så det kommer nog bli bra de där. Förutom den där dumma mvg-uppgiften jag prompt skulle ha. Men får försöka ta mig igenom den iaf. Vill ha bra betyg i svenska.
Imorgon har jag sovmorgon och sen är det studieverkstad. Ska börja med mitt projektarbete tänkte jag. Är rätt tidig med den men vafasen.. kan man få den ur vägen så är de bara bra.
Jag ska göra ett praktiskt projekt. Jag skall göra om ett ställe som heter Dinglebo. Det tillhör skolan men är en bit utanför skolan.
Tänkte jag skulle göra iordning grusgången, kantskära, göra en rabatt och kanske lägga dit nytt singel. Får se :D Jag ska iaf vara med en tjej som heter Emelie. Hoppas de går bra bara.
Måste börja planera vilka växter vi skall ha i rabatterna och grejer nu så vi får dom när marken börjat tina.
Kanske man kunde göra en träbänk under ett av äppelträden där också, hade vart rätt skönt att sitta där på sommaren.. Nåja vi får se hur det blir.

Idag e jag glad och jag har äntligen tagit mig ur min vinterdeprission! Det känns så befriande :D Jag mår så förbannat bra just nu =) Så nu e det dags att förebygga och rena kroppen.
När man mår dåligt så bryter kroppen i princip ner sig själv.. Och det får vara nog nu. "Bara att göra" som en kompis till Linus brukar säga =P Och det ligger väldigt mycket i det. Det är en bra attityd om man vill komma igång och fortsätta hålla igång. Jag har fått min spark i arslet så de är bara att rycka upp sig (hur många ggr jag inte nu skrivit de förr?).
Åh jag fick bra betyg på min jour ^^ Jag had einte överbevattnat något.
Känns skitbra!
Nu ska jag sova :D Hoppas alla haft en bra helg =)

Kram
//Alexandra

Inga kommentarer: