15 mars 2009

La voix!

Jag tycker faktiskt att rätt låt vann melodifestivalen. Jag hade inte pallat om EMD eller Måns hade gått vidare. Deras låtar känns lite som radioplågor. Ugglas låt var väl djup och sådär.. jag tror att antingen gillar man henne eller avskyr henne. Men hon gav ingen show och det tycker jag e lite tråkigt men ja. Stay the night med alcazar skulle t.o.m jag kunna dansa till och H.E.A.T som jag sett liv, tyckte jag var jättebra. Men jag gillade nog La voix mest =) Jag och alex satt och tokrösta på tanten uppe i Dinglebo. Hon e ju så duktig och hennes framträdande var mysigt tycker jag =) Så jag e helt klart nöjd!
Jag tycker de var många bra låtar i år som var i finalen faktiskt. Hihi.
Innan melodifesivalen käkade vi mat hos alex.. det var spännande. Hon e så söt när hon lagar mat =P

Idag har jag vattnat växtr för glatta livet nere i växthusen. Jag hade med mig vargen så hon sprang runt i växthusen å greja. Hon fick i sig blast ifrån morötterna så hon spydde en liten klump som jag fick spola bort. Jag avskyr spyor -.- jag klarar de inte, jag spyr själv. Bajs är en annan sak det går bättre men spy... fy fasen.
Nåja imorgon blir det upp halv nio igen och vattna. Jag har säkert överbevattnat pelargonerna men jaja.. hoppas dom inte dör. Gör dom det kommer Christina strypa mig (hon är trädgårdsmästare på skolan).
Ja.. jag hoppas hon blir nöjd!

Nu ska jag nog sova inför imorgon =)
Jag ska få träffa pöket imorgon ^^ hihi! *lycklig*
Kram på er!
//Alexandra

Inga kommentarer: