30 mars 2009

Idéer.

I helgen var jag och Linus iväg genom Sverige till ett ställe som heter Sollebrunn. Efter att vi plockat upp Miranda och Rebecca i Ytterby tog de ett par timmar innan vi kom fram till Emelie. Men vi hittade iaf ^^ Å jag fick köra =P
Vi spelade spel och hade jätteroligt! Men sen var det dags att åka hem och när jag och Linus lämnat av alla tanter var vi hemma klockan 04.30 på lördagsmorgonen. Jisses vad trötta vi var.. vi förtjänade sovmorgon. Vi vaknade väl runt 12 och käka frukost, ut med hunden 3 timmar och leka med henne på åkrarna och sen iväg hem och käka middag. Det blev räkor i currysås med honung (grymt gott! Rekommenderas varmt), vi tittade på film och sen var det till att sova. I söndags var vi ute med hundet i 2timmar ungefär och sen inhandla vi mat till kvällen.. lax i foliepaket, också väldigt gott.
Tja.. de var väl egentligen helgen i korta drag. Jag är väldigt trött så jag orkar inte skriva detaljerat om allting och tjohej.
Jag hade tänkt skapa mig en ny blogg som kommer handla om mat. Jag kommer tipsa om olika maträtter, märken som eldorado och euroshopper (vilket går att äta och vilket är bara äckligt? Är det värt pengarna eller ska man sattsa på de man alltid köpt?) och jag kommer också ge tips på olika bakverk och hur man kan få de att fungera. Om jag orkar kommer det också stå om olika bordsplaceringstips men det får komma när det kommer =)
Det kommer bli delvis min och delvis Linus blogg (Linus gick med efter mycket om och men, men bara för att ta bilder =P).

Kram på er allihop!
//Alexandra

Inga kommentarer: